Garanční technik

Hledáte monotónní a nezajímavou práci, do které budete muset dojíždět, ale která vás samotná nikam neposune? Přesně takovou u nás nenajdete! Klademe důraz na osobní rozvoj každého zaměstnance, skvělý tým a práci v moderním prostředí s nejnovějšími modely ŠKODA AUTO – a čeká vás toho u nás mnohem víc. Pokud hledáte práci, která má budoucnost a posune vás vpřed, neztrácejte čas a ozvěte se nám ještě dnes.

Garanční technik

Jako garanční technik budete mít v servisním týmu za úkol odpovídat za perfektní technický stav vozidel a dbát na spokojenost zákazníků s našimi produkty v rámci garančních oprav. Předkládáte návrhy na nutné opravy, předcházíte jejich vzniku a v dílně budete mít hlavní slovo u problematických případů a složitějších reklamací. Budete v kontaktu s garančním a technickým oddělením Škoda Auto a.s.

Co od vás očekáváme:

  • středoškolské vzdělání
  • plný úvazek
  • praxe není nutná
  • znalost práce na PC
  • komunikační dovednosti a příjemné vystupování
  • řidičský průkaz sk. B
  • odolnost vůči stresu
  • trestní bezúhonnost
  • zákaznický a profesionální přístup
  • spolehlivost a loajalitu

Co vás čeká u nás:

  • práce s nejmodernější automobilovou technikou v příjemném, dynamickém kolektivu
  • zázemí moderní, prosperující společnosti
  • osobní rozvoj a další vzdělávání
  • odpovídající platové ohodnocení a benefity
AUTOSERVIS spol. s r.o.
Slunečná 76, Vysoké Mýto
Naplánovat trasu
+420 777 000 479
marketing@skodavm.cz

Nastavení cookies

Uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami
Statistika a analýza chování uživatele
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi
Uložit nastavení

Tato stránka používá cookies. Více informací o zpracování Vašich osobních údajů na jejich základě a o Vašich právech naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies a jiných webových technologií. Níže můžete udělit souhlas se zpracování osobních údajů rovněž pro účely uložení preferencí uživatele napříč webovými stránkami, statistiku a analýzu chování uživatele, oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi.